Leeedig på freeedag! <3

Sitter och har Naturkunskap, gick bra till en början men nu mot slutet har hungern tagit över och jag har helt tappat fokus. Men snart är lektionen slut och jag får lunch, inte för att jag är speciellt sugen på skollunchen, men det får funka. Det är currykyckling, men skolan får den alltid att se någorlunda grön ut, något som äcklar mig på ett sätt.. Men det är bara att blunda och svälja.

Vi har inte heller någon naturkunskap på fredag, och så är läraren i foto borta han också, så det betyder att jag egeentligen bara har en lektion, men jag tänker fan inte komma till skolan om jag ska ha en lektion mellan 14-15.10.. Då stannar jag hellre hemma under förmiddagen och åker in till stan på eftermiddagen för att göra annat trevligt.

Det betyder ju också att jag får lite helg, eftersom jag annars ska jobba i helgen så kan jag nu sova ut på fredag och lördag istället. Skönt skönt säger jag, och tack för det!
Men nu ska jag vara lite av en pluggnörd de sista tio minutrarna.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback