Klar med designen

Då var jag klar med designen efter lite hjärnsläpp och grejer. Har även hunnit fastna med massa annat så jag till och med glömde bort designen. Så trevligt har jag haft det på nätet ikväll. : )

Men här är den i alla fall och jag är rätt nöjd. Men eftersom jag inte kunnat fixa allt än för jag ska ju in på bloggen så att hon får den också, så är den inte riktigt klar än. Det är ju typsnitt och sådant som ska ordnas.

Och nu blev jag även sjukt sugen på att fixa min egna design, men det kanske får bli imorgon. Jag har nog en alldeles för höstig design till denna årstid. Har ni kanske några tips och idéer om vad som skulle passa mig?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: jaa de e flera som sagt att bregott är bättre än becel :S kanske är så! kram

2009-01-07 @ 21:43:19
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Alisa

den blev fin♥

2009-01-07 @ 22:22:13
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback