Jag strök pluggandet från listan

Usch alltså, dagens pluggande gick åt helvete. Hade svårt att fokusera pga saker som hänt i skolan bl.a. Sedan var jag sjukt trött eftersom jag sovit i fyra timmar denna natt också, så jag råkade somna i fotöljen mitt i pluggandet, samtidigt som jag skulle passa Gustav.

Så just nu sitter jag och lyssnar på Kalle Haglund (underbar musiker) samtidigt som jag kollar runt lite på nätet och pratar med underbart folk <3

Provet idag gick faktiskt riktigt bra, var bara en fråga som jag inte riktigt förstod så jag struntade helt enkelt i den. Annars är jag väldigt nöjd med min insats. Naturkunskap, jag råkade somna som vanligt, fast första gången denna termin. Fast iof så var det vår andra naturkunskapslektion vi haft i år.

For sedan vidare till Folkan där jag illustrerade klart bilden som jag har i tidigare inlägg. Är riktigt nöjd och det är början till något i alla fall. : ) Ska fortsätta hålla på och utveckla mitt skapande.

Sedan hände lite tråkigheter och jag och Carro slutade en och en halv timme tidigare än vad vi brukar. Var riktigt skönt, har även handlat lite så jag ska göra en lunch macka till morgondagen.

vad har ni hittat på idag då?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback