Inatt var jag i Japan

Inatt hade jag en märklig men också väldigt behaglig dröm. Jag drömde att jag bodde i Tokyo, Japan / Fjällen i Sverige. Helskumt, för där jag bodde var det verkligen Tokyo, men bara några kilometer därifrån kunde vi befinna oss i fjällen och åka snowboard och grejer.

Bodde i en lyxlägenhet kändes det som, för jag hade en dubbelvåningsbalkong bl.a. med Jacuzzi, mycket skönt! Och så var jag där med Carro, typ vi gick i skolan där. Robin bodde också i Tokyo, men han hängde mest i backen. Sedan drömde jag om ett par heta japanska killar som var kändisar. Och att jag skrivit om dem i bloggen, och då hade en av killarna (den snyggaste) skrivit en kommentar i min blogg och han raggade på mig. Mycket glad blev jag, haha.

Hittade en liten shop som jag gick in i och skulle handla, den var folktom dåå men sedan fylldes hela affären med människor. Helt plötsligt kliver den där snygga killen, som skrivit till mig, in. Vi byter blickar och sedan kliver jag ut. Ska ned till bilen i parkeringshuset som blivit alldeles demolerat med någon bomb, så det var glassplitter överallt.

Så mycket mer minns jag inte, förutom att jag visade Carro min balkong och där satt någon skum snubbe jag inte kände. hahaha. Där har ni en av mina skumma drömmar. Eller så skum kanske den inte var idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du och dina drömmar :)<3

2009-01-09 @ 22:29:07
URL: http://masse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback