Idag är jag...

....alldeles för trött för att göra någonting egentligen. Sitter i skolan just nu och har eget arbete i Geografin, där jag ska skriva om ett u-land. Valde El Salvador eftersom det landet alltid intresserat på mig något sätt. Hänt mycket i det landet och än i dag händer det en del saker.

Jag trodde jag sovit gott inatt, men tydligen inte. För jag känner mig inte alls utvilad och jag skulle nog kunna lägga mig på golvet eller något och sedan bara sova. Det skulle jag faktiskt inte säga nej till, men jag måste ju arbeta, så det går ju inte. Inte på Naturkunskapen heller, för då ska vi också arbeta... Hm, jag kanske kan göra det under mitt hål? Lägga mig i någon soffa och sova lite granna bara. Någon timme eller så, jag har ju verkligen tid och jag behöver inte alltid arbeta när jag har hål. (Som jag annars alltid gör)

Känner mig alldeles för trött för att arbeta egentligen. Men kanske blir piggare med en promenad ikväll och att jag lägger mig tidigt? Det får bli mitt mål i alla fall.
Vad ska ni hitta på idag då?
Jag känner att jag måste fixa till bloggdesignen snaart. Men jag orkar aldrig...!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback