Idag är jag äntligen utvilad

Även fast jag somnade sent inatt, runt två igen, så fick jag sova ut tack vare vår sovmorgon. Jag vaknade runt halv tio och det har varit hur skönt som heelst.

Så nu sitter jag och äter en stadig frukost med mammas hembakta bröd, rostbiff och sallad. Samt en tallrik med flingor och dricker Te. Håller samtidigt på att göra potatissallad, men potatisen håller på att koka nu. Ska fixa lite lunch sedan också, så jag får i mig något innan träningen. Och jag tänkte göra en kraftig lunchsmörgås, med rostbiff, potatissallad, grovt bröd med soltorkade tomater samt oliver kanske.

En rask promenad till badhuset och sedan ett simpass skulle kännas skönt. Och så avslutar jag kanske med bubbel och sedan sola lite. Har ju gratiskort som jag fick i julklapp.

Men nu ska jag äta vidare. Hoppas ni får en bra dag, jag ska se till att få en!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback