Idag är det exakt 5 månader kvar!

Vet ni till vad? Jo tills den dag då jag tar studenten! Till den dagen jag kliver in i vuxenvärlden helt och hållet då jag äntligen kan klippa navelsträngen. Arbete är kirrat tills vidare, bostad letar jag hela tiden, framtiden ser rätt ok ut och jag har börjat tappa den där ångesten som jag haft under hösten.

Istället ser jag alla fördelar och mål som jag ska klara under våren och sedan kan jag klara av Studenten med ro. Det är galet vad tiden har gått fort och dessa tre år har bara flugit iväg. Jag har fått många underbara vänner under dessa tre år. Och jag trodde ärligt talat inte det var möjligt. Mitt största tack går till min älskade vännina Carolina. Den finaste vän jag har och jag är så glad att vi blev vänner redan första veckan. Vem skulle jag annars åka buss fel med? haha.

Nee, men dessa tre åren har varit de allra bästa under min skoltid, ärligt talat. Och jag längtar sjukt mycket till den 12e juni. 157 dagar kvar räknade jag ut på lektionen. Det är sådant jag och Carro gör, haha.

En sak är jag dock rädd för... jag vill inte förlora vännerna jag fått under de tre åren, liksom när man börjar göra annat efter plugget. Jobba, resa osv. Carro, du och jag får bli lite SATC-team, haha. ;)

Men nu måste jag fortsätta skriva ned lite grejer inför morgondagen.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Va underbar du är! Vart verkligen skitlgad när jag läst detta! Det är alltid du och jag ;)

och det är jag skitglad över, vi har varandra!



Du betyder enormt vännen <3

Kram

2009-01-13 @ 06:32:22
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback