Hemma i hålan

Här sitter jag, hemma i den lilla "byn" och gör inte ett piss. Sitter vid laptopen, för meningen var att ajg skulle skriva en sammanfattning för Geografin som jag har prov i på tisdag. Det har ju gått bra... eller inte. För jag har inte ens börjat än. Nu börjar också något jag ville se på tv, hur de avslöjar magikerna. Får ta och kika lite på det, samtidigt osm jag kanske antecknar ned lite grejer för geografin... Eller så skiter jag i tv-programmet och gör något viktigt, för skolarbeten är viktigare än tv..

Helgen har varit underbar faktiskt. Åååh, och jag ville inte åka hem. Men som tur är så jobbar jag bara på fredag under nästa helg, så jag åker till Södertälje igen på lördag. Och då ska jag även på släktträff med Robin, det ska bli trevligt, för jag har aldrig riktigt träffat hans släkt. Sedan åker vi nog ut till järna, ska också ringa och höra med MediaMarkt om de fått in telen.

De har ju inte den någonstans och jag blev ju som förälskad i mobilen. Aja, den ska bli min i alla fall, och kanske om högst två veckor, det klarar jag av!

Men nu måååste jag verkligen plugga. ha det bra allesammans och god natt.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback