Grattis bloggen, 1 år!!

Jag vill bara gratta min blogg lite sådär i efterskott. Den fylle egentligen ett år igår, den 21a januari. Och nu börjar den bli stor. Eller inte. Men läsarantalet ökar i alla fall hela tiden och det tycker jag är roligt. Ska se till att fota mer och lägga upp och nu harj ag ju dragit igång med att illustrera så mycket sådant lär även hamna här. Kanske ska försöka dra en sådan där före och efter grejs också. För jag har ett mål om att minska i midjan nu framöver. Av många anledningar, men gå ned i vikt? Nej tack I don't need it. Så jag har lite planer för hur jag ska strukturera upp bloggen annorlunda. Kommer fortfarande vara samma blogg, men med nytt utseende inom snar framtid och sedan ska jag ändra och ordna till lite annat också. Aja, nu ska jag stoppa i SATC disc nummer 3 i laptopen, lägga mig till ro och sedan kolla på det halva natten. Imorgon är jag ju ledig och då blir det plugg, stan och fota en vän. Kram på er och hoppas ni får en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej tjejen, du har inte lust om du har tid att så att planera in någon dag då vi kan ses och fota lite, kanske ta en fika e samma veva eller något? Skulle vara riktigt mysigt.. Funderar även på ny bloggdesign (A) hehe :P Tänkte om du ville ge mig sidan med de olika typsnitten och så`? :)

2009-01-23 @ 10:51:34
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja visst skulle man bli glad om man fick en sån latte :)

2009-01-23 @ 16:13:01
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback