För höga förväntningar kanske?

Det blev ingen mobil för mig denna helg heller. Jag och papi åkte direkt till Sthlm för att jag visste att de fått in den på MediaMarkt. Vi kom dit, hittade bara en kvar och så hade de höjt priset också!! För i helvete, från 3400:- låg den nu på 3850:- ovärt som fan, så vi åkte till Elgiganten som låg i närheten, där var den lite dyrare och så.

Jävla skit tänkte jag, men inget att göra åt. Den finns iaf hemma, så jag får väl åka dit på måndag eller något sådant, jag vet inte riktigt. Fanns bara i svart och jag vet inte om jag ska ha den i svart eller rosa, egentligen kvittar det. Men den var iaf betydligt mycket billigare där.

Jag kanske hade för höga förväntningar gällande mobilen? För jag tänkte verkligen att jag hade den i helgen och hade byggt upp värsta bilderna, men icke. Det får väl bli när det blir. Jag är fortfarande sugen på mobilen men beviken för att den inte finns och lite på mig själv.

Men men, nu blir det sen lunch i alla fall.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback