Ett tips för er som vill designa bloggar!

Igår var det en person som kommenterade min blogg, där han skrev lite om en community/forum där man kan bli medlem eller bara få tips för bloggdesigner. Sidan heter Bloggdesign.nu och jag blev medlem direkt. Tanken är den att folk som designar bloggar ska kunna bli medlemmar där, även andra om de vill det. Men man kommer kunna lägga upp sina designer, och sedan kan man få "ge bort" designer eller bara visa för att andra ska få lite inspiration.

Det finns även ett forum där bloggare ska kunna diskutera olika designer och hur man går till väga för att skapa egna. Finns även Artiklar med lite tips och trix, bra att ha! Jag har personligen aldrig använt denna sida tidigare, eftersom jag fick reda på det igår. Men vanligtvis använder jag mig av Designadinblogg.se. Den sidan tycker jag om, skarpt.

Men som sagt, kika in där för att få enkla tips om hur du kan go nuts på din blogg och bli lite kreativ.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej :)

Har du lust att besvara frågan i min blogg, senaste inlägget?

Ha en bra kväll du också !Kram

2009-01-27 @ 21:57:37
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej vi skrev i september och du sa att du kanske kunde fixa min blogg.

Har fixat lite själv men det blir inte så bra..

Trår du att du skulle orka hjälpa mig.

Du har en supersnygg design:) DU verkar också superduktig

2009-01-27 @ 22:03:42
URL: http://nathahalie.blogg.se/
Postat av: Sara

Titta igen :)

Jag omformulerade frågan :) hihi

2009-01-27 @ 22:34:11
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback