En Mor-och-dotter-dag på stan

Idag har det blivit ett morgon-inlägg, mer har jag inte hunnit med. Tränade ju imorse och har precis kommit hem från stan. Så efter träningen och precis innan lunch for jag och Mami till stan för lite shopping och sådär. Egentligen skulle vi bara kolla lite grejer. Men det slutade med att vi kom hem med några påsar var.

Så jag har spenderat hela min eftermiddag i stan faktiskt, och det har varit riktigt mysigt. Och så har jag äntligen köpt ett par bra joggingskor, vilket känns skönt! Slipper jag köra i dem skorna jag hade idag, då slipper jag också att få ont i rygg och ben pga fel skor. Var rea också, så de blev inte farligt dyra heller.

Köpte en present till mami också, eftersom hon fyller på måndag. Men enligt mig blir hon bara yngre och yngre. Älskar mysiga mor-och-dotter-dagar, när det bara är vi. Vi kan prata, chilla, luncha (vilket vi hann med på Hellmans) och massa annat.

Ikväll händer inte mycket heller, ska se till att pyssla lite, men först och främst ska jag fixa till min blogg, något som verkligen behövs, nu när jag pajade den gamla designen också!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback