En kväll med Timbuktu och SATC.

Kollade precis på något program på SVT1, där bl.a. Timbuktu och Göran Persson var med. Göran Persson lyssnar tydligen på samma typ av musik soj Timbuktu gör, och Timbuktu är het, singel och rappade en sköön låt i tv. Hihi, Timbu är mysig han. <3

Jag har i alla fall avverkat kvällen på jobbet.. Och jaa, vet ni vad Stigtomtas alla familjer har ätit ikväll? Joo... den extremt tråkiga, typiska och fantasilösa (nu svenska) TACON! Uäääh, det är därför jag krääks på den maten, för alla äter den på fredagar, och det är så sjuukt jävla konstig! Neej usch, men jobbkvällen är i alla fall över, och nu ska jag njuta av att kolla på lite Sex and the City. Finns kanske någon god frukt eller glass som jag kan äta också, mumsigt.

Men som sagt, sex and the city kallar på mig. ; )

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback