En kort nattsömn

Inatt blev det inte så mycket sömn för min del, för ´jag somnade någon gång runt halv två - två. Så idag är jag äckligt trött och jag bara går runt och gäspar hela tiden. Seg och ont i kroppen också, isch isch! Det är ju så en söndag borde vara, inte måndag då ska jag vara pigg och redo för skolan!  Men inte idag.

Sitter och väntar på att TEXT-lektionen ska dra igång, började kl. 8.30 med grafisk kommunikation och jag har precis börjat vektorisera lite inför mitt CD-omslag till Dave. Kan nog bli riktigt bra, bara jag får pilla lite och komma med nya idéer och sådär.

Håller på med den lilla överraskningen också, men ska försöka se till att bli klar med den imorgon när jag har håltimme. Är skitnöjd hittils, men det ska bli bättre!

Sedan blir det lunch och ännu mera plugg, slutar kl. 14.45 så det är inte allt för sent. Men ikväll blir det bara massa plugg, råplugg.

Hm, men nu börjar vi, äntligen!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: matilda

aw skit jag gick och la mig tio i sex i morse :P jag ska på samhällstjänst, sen ska jag hem och dösova :/

2009-01-12 @ 13:41:53
URL: http://discontinuous

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback