Mina mål inom träningen.

Jag och Carro har ju en deal nu, eller några till också skulle jag tro(?). En deal är att vi ska plugga tillsammans en gång i veckan eller liknande, en annan deal har varit att vi ska ta hand om oss själva mer och den stora dealen är att det är slutätet med godis och allt vad det heter under veckodagarna! Hittills har det gått jävligt bra och jag har faktiskt inte varit sugen alls. Fast okej, om jag ska vara ärlig så började själva dealen i söndags eller något sådant, så det har ju inte gått så lång tid heller.

Sedan har jag satt upp lite mål inom träningen. Så jag ska först och främst se till att sätta upp ett passande träningsschema till mig som jag kan börja med, sedan kan jag ju utöka schemat och göra mer saker när jag kommit in i själva träningen.

Mitt mål med själva träningen är att må bättre förstås. Jag vill bli piggare i allmänhet och kunna sova bättre om nätterna. Vet att jag sover mycket bättre under nätterna när jag fått röra på mig. Jag ska börja äta hälsosammare än vad jag gjort de senaste veckorna, då jag fått något socker/saltberoende och sådär. Det kom under lovet, tyvärr.

Men som sagt, mitt mål är att må bättre, bli piggare och friskare (även fast jag är frisk väldigt ofta). Jag ska kunna orka mer, minska stressen och sedan vill jag minska midjan lite. Jag känner inget behov av att gå ned i vikt, för det behöver jg verkligen inte, men att midjemåttet kanske minskar ett par cm skulle inte skada.
Vill kunna känna mig snygg i bikini utan att få ångest liksom.

Istället för att slappa på bilden som däär så ska jag börja röra mig ordentligt!

Nu råkade detta bli ett riktigt långt inlägg, det ursäktar jag föör.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du behöver inte ha ångest för att visa dig i bikini, du är sjukt snygg redan ju!!



Men vi kommer att peppa varandra! vi ska grejja våra mål!



YOU GO GIRL ;)

2009-01-14 @ 22:45:03
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback