Bussproblem, gratisbio och fotografering

Nu är jag äntligen hemkommen, efter lite strul med bussen då jag också trodde att jag inte skulle få komma hem ikväll. Var nämligen så att bussen jag skulle ta hem fick något problem, så chauffören kunde inte växla eller backa, för den la av hela tiden, men sedan stod vi själva på busstationen och då körde han bara rakt fram och fort gick det! Var nästan som att han inte ville stanna och han gasade hela tiden. Lite läskigt, men vi kom hem fortare.

Var innan och fotade Cissi också, så nu har jag fotat två personer och jag hoppas verkligen att bilderna går att använda. Dagens foto kommer lätt gå att använda, för det blev riktigt bra bilder. Ska bara välja ut en bild då som jag kan ha, höra lite med henne vad hon tycker om för bilder. Men sedan får vi se hur det blev med bilderna på Basse, hoppas de inte blir allt för brusiga <3.

Fick post idag, trevligt trevligt, för det enda som låg i kuvertet var en gratis biobiljett. Sådant uppskattas! Fanns inget mer, men tror att det är från en grej jag gjorde på Gratissms.se rekommenderar den sidan! :-)

Men nu ska jag ta och plugga, måste plugga stenhårt, sedan laga mat och plugga lite till.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vad kul med biobiljetter. Vet du redan nu vad du ska se för film? Tack för din kommentar. Det blir bättre snart igen.



Ha det gott

2009-01-29 @ 22:20:06
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Jag har inte sett den. Men jag vill. Har hört att den är helt underbar.

Nu ska jag sussa lite.



Ta hand om dig så hörs vi imorgon

kramkram

2009-01-29 @ 22:33:04
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback