Börjar jag bli sjuk kanske?

Sitter och harklar mig och näsan rinner... uusch! Och huvudvärken som jag hade igår är fortfarande kvar... Varför ska jag bli sjuk? Jag är aldrig sjuk och jag vill inte bli sjuk heller.. Massor att göra i skolan och sådant ju, jag har ärligt talat inte tid att bli sjuk. Men detta kanske är början till förkylning och grejer? Roger ligger hemma med feber och förkylning, jag kanske blir smittad. Tänk om det är början till influensa? Jag har aldrig haft influensa, och nu ska den vara värre än någonsin.. Hoppas inte, för de åker ju nästa vecka och jag ska vara hemma själv och så. Då vill ju inte jag vara sjuk.

Om ca en timme går bussen till skolan också, får se hur mycket jag orkar annars får jag väl åka hem. Men jag vill ju träna idag också, sola lite och sådär. Aja, jag ska inte bli sjuk för jag ska träna. That's it! Men jag pallar inte klä på mig heller, så det fick bli mysbyxor, Paul Frank tee och en tjocktröja. Skönt skönt. Ska ta en annan jacka än kappan då, för det ser bara så jävla flummigt ut.

Aja, ska väl göra något annat nu, göra mig iordning för det sista till skolan.
Vad ska ni hitta på idag?
Kramar

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja eller hur, jag är helt förälskad i dessa tapeter :)

2009-01-28 @ 10:53:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Usch. Låter inte kul. Du får krya på dig.

Ha det gott

2009-01-28 @ 12:42:32
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback