Blev visst lite sent.

Här ligger jag i sängen, redo att sova, vilket jag varit i ungefär en timme eller så. Skulle bara fixa lite med mobilen, men den är så pass ny så jag fattar inte så mycket än. Speciellt inte när det gäller programmet för överföring och sådär. Imorgon blir det skola, vet inte rikigt vad som händer och sådär, men blir nog chill. Hittade i alla fall en rolig reklambild som vi skulle ha med oss i läxa. Jag tror att det var läxan i alla fall.

Efter skolan tror jag att det skulle bli fotografering med Cissi, jag minns inte. Shit shit, börjar jag bli senil? Aja, det ordnar sig. Kanske bara är sjukt trött. Så jag ska sova nu, men ni får sova så gott allesammans.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback