Att sova med tofflor igen...!

Igår kväll när jag la mig var det fortfarande kallt i mitt rum. Så jag har sovit i tjocktröja och tofflor igen, vilket inatt var mycket skönare än igår natt. För jag vaknade ingenting förutom kl. 5 imorse och då tyckte min kropp och gärna att jag skulle upp, men inte jag, även fast jag var på väg ett tag och tänkte duscha. Men sedan tänkte jag att så tidigt ska jag inte vara, eftersom jag ska på fest ikväll och då måste ju jag också orka.

Nu har jag duschat och klätt på mig, har bara ett litet "problem", det är om jag ska ha linne under skjortan och skjortan uppknäppt, elller helknäppt skjorta och med skärp i midjan eller något... Förslag kanske?

Aja, dags att göra sig iordning.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback