Vill du få gratis biobiljetter?

Jaa, jag vet att jag kanske är lite seg med detta. Eller, jag har haft den länge, men det är första gången jag lägger upp länk här. Sitter ju och är uttråkad och tycker liiiiite synd om mig själv. För att min förkylning ska förstöra så mycket, t.ex. att jag hade fått extrajobba imorgon annars. Men men, sådant som händer, blir troligtvis fler gånger.

Men om du har tråkigt, och kanske är en fattig student (som många i min ålder är) så kan du kika in här, för att tjäna lite extra grejer. T.ex. biobiljetter, och presentkort på många fina affärer. En rätt bra sida tycker jag, fast jag har väl inte varit så speciellt aktiv, så har inte lyckats samla in tillräckligt med poäng.

Men du som ny medlem får ju 50 extra poäng, hur bra är inte det? :-)
Nu ska jag fortsätta se några avsnitt av Gossip Girl och vila lite, senare ikväll ska jag se till att skriva lite på Geografin, gick ju rätt bra tidigare idag, och jag kom i alla fall någon vart. Kanske går ännu bättre nu då?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback