Ursäkta de fåtal blogginläggen

Jag har tänkt skriva hela dagen, faktiskt. Men det har inte blivit av riktigt, för när jag kom hem så satte jag mig i soffan och tänkte vila fast jag gjorde inte det. Så jag var tvungen att försöka hålla mig vaken till maten, men somnade till lite. Efter maten, runt 17 somnade jag och jag tror att jag sov i runt tre timmar och är fortfarande trött.. Det är galet, men mitt egna fel, eftersom jag var uppe sjukt sent igår och sov bara i fyra timmar inatt.

Sedan kollade jag lite på film och har efter det suttit och kollat ruunt på kläder på nätet. Hittat massor och jag är grymt shoppingsugen. Men ska skriva upp vad som måste inhandlas denna månad, så jag inte gör av med alla pengar. Måste ha jeans, en ny frisyr, och skor. Det är väl det jag först och främst ska lägga ned pengar på.

Hoppas också att Forever21 verkligen öppnar här i Sverige, skulle vara underbart. Har tänkt beställa kläder därifrån, men så krånglade det, så jag sket i det tillslut. Kanske får försöka snart igen.

Men jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga nu. Inte slöa som jag har gjort. Måste sätta upp andra mål också.. uääh, segt som faan. Saker som måste göras osv.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback