Thai-mat och träning

Idag har jag varit i skolan från ungefär halv tio, när jag egentligen började kl. 12. Satt där ett tag, eller lång tid och illustrerade för mitt CD-omslag. Börjar bli jävligt bra nu, i alla fall Promo-illustrationen. Har också illustrerat katten till min bräda, haha. Men den lägger jag upp när allt är klart.

Till lunch blev det Thai-mat med Lottis. En vän jag inte träffat på oerhört länge eftersom hon bor i Älmhult. Det var väl trevligt, tyvärr lite som förstörde... Men maten var god som vanligt och jag blev någorlunda mätt. Sedan hade jag lite kvar innan jag skulle upp till badet och simma, så jag gick tillbaka till folkan.



Mellan maten och folkan så var jag inne på Tobaken igen, och idag köpte jag Giga-godis, vet inte hur många av er som minns det godiset om jag bara nämner namnet, men bild kommer senare. Jag lovar! Men det är såå jävla gott och jag åt det också som liiten plutt.

Gick upp till badet och hade världens huvudvärk, så när jag väl var och simmade blev jag trött efter fem minuter. Kände verkligen att jag inte tränat på ett tag och att förkylningen sänkt min kropp till botten. Så det är bara att börja om från början igen med träningen. Var så jävla trött och huvudet gjorde ont så jag simmade bara i en kvart, sedan gick jag och bubblade istället, skönt skönt.

Nu ska jag ta och skriva mitt lovtal till imorgon.. Känns lite segt och stressigt, men har äntligen kommit på ett bra ämne. (tack för hjälpen mamma) Så nu kan mitt tal bli rätt roligt, haha.

Som sagt, talet måste skrivas nu, och om tio minuter är det öven Grey's Anatomy som ska ses.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Den där maten såg riktigt god ut.



Hoppas torsdagen blir bra.

2009-02-26 @ 09:54:50
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vet att de är hårda ord att skriva om sig själv men de får mig att minnas att ja inte mår bra av att se ut som ja gör nu utan måste kämpa vidare. Men behöver som sagt inte skriva dom orden just. Tack att du tycker jag är fin, då blir man varm i hjärtat =)

2009-02-26 @ 10:37:08
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback