Om jag skulle få barn

Förra veckan var min älskling ganska uttråkad någon dag, så han gick in på en sida som heter Makemebabies där du kan lägga ihop två bilder och sedan se hur dina barn blir. Så han laddade upp två bilder, en på mig och en på han själv. Så om vi skulle få barn så skulle vi få riktigt snygga och änglaliknande barn. haha! Men snygga föräldrar, ger de snygga barn? ;-) Jag har tänkt på det där, men man får ju se över vad man menar med snyggt också.



Såhär skulle i alla fall våran dotter se ut, och jag tycker hon är riktigt sööt, även fast man ser att det är totally fake.
Klicka på bilden och ni kommer till Robins blogg, där han har fler exempel på hur våra barn skulle se ut, haha.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mia

sv: det är en ö som tillhör yemen! ingen aning om vad det kostar, försökte kolla lite priser igår men det var supersvårt att hitta!

2009-02-17 @ 12:34:27
URL: http://mypaperheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback