Nu är jag äntligen ledig!

Nu har jag slutat jobba, kom hem för en och en halv timme sedan, och har ätit och så. Dagen på jobbet var bra, det hände mycket men ändå inte. Har inte varit stressigt allt, utan det är varit en jämn ström av kunder. Många trevliga, några som fått mig att skratta och någon som fått mig att rynka pannan.

Nu ligger jag i soffan, tänkte slänga igång lite Gossip Girl innan mamma nattat Gustav och vi ska kolla på Sex And the City. Jag är i alla fall ledig, äntligen! Och nu börjar mitt riktiga lov kan man säga. Så imorgon åker jag in till skolan. Hahaha, ni måste tycka att jag är galen, men det är faktiskt sant. Ska in och jobba lite tänkte jag.

Åker till tälje imorgon också. Och här är mina planer inför lovet;
* In till skolan och plugga lite smått
* Åka till tälje, familjen och älsklingen <3
* Fira Emelie som fyller 19 på torsdag.
* Ha spelkortskväll?
* Chilla och bara stooormysa
* Fika med vänner

Hm, mer kommer jag inte på, eller jag har inte så mycket planerat faktiskt, tar det lite som det kommer!
Fast nu tror jag att mamma är klar också, så jag hann inte med Gossip Girl, får bli senare ikväll då, för nu ska vi kolla SATC och äta godis. Mums mums <3

Vad ska ni göra ikväll?
Pusspuss
Bilden har inget med texten att göra, egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback