Myspys med bejbi <3

Bejbi är hemma från skolan äntligen. Skööönt för då blir det myspys. Kolla film kanske och bara mysa. Imorgon åker jag tillbaka till Nyköping, kommer saknar bejbi, men åker ju tillbaka på fredag så då är det lugnt.

Idag har jag inte gjort mycket, bara chillat sådär som man ska göra när man har lov. Så jag har kollat på Gossip Girl hela dagen och är inne på säsong två nu egentligen, men faan den har ju inte kommit ut på dvd än så jag får vänta.. :-( Men men, får väl fixa säsong ett först.

Vad händer mer i veckan då? Imorgon ska jag ha en tjejkväll med mami, då vi är hemma själva. Blir Sex and the City och Grey's Anatomy och till det serveras morot- och gurkstavar med dipp. Hur gott som heelst! <3 Funderar på om jag ska fixa sushi till det också.

Torsdag fyller Emelie år, och då blire förfest hos henne, sedan blir det väl förmodligen krogen. Jag får se om jag hänger på det, för det känns lite B att du ut på krogen en torsdag!?

Fredag ska vi fira papi som fyller år på måndag, detta firas med Thai-mat. Hur underbart är inte det?
Och på lördag ska jag och Robin på middag hos Robins vän Goder, som fyller år. Trevligt trevligt, undrar vad som händer då?

Åker tillbaka till Nyköping på söndag igen och på måndag drar skolan igång som vanligt. Tyvärr så har Robin lov då, men jag får hoppas på att han kommer förbi hos mig. <3

Aja, nu blir det myspys och ett varmt bad kanske?
Puss puss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Det var inte en brasilianare. haha. Om du vill kan du läsa i mitt nya inlägg vad det var.



Allt bra annars?

kram

2009-02-17 @ 21:05:42
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Haha. Ja, den var inte lätt att gissa på direkt.

Jodå allt är bara bra. Har jobbat ikväll men ska lägga mig snart. Är dötrött. Har du sportlov?



Kram

2009-02-17 @ 21:36:18
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Jag är personlig assistent på halvtid. Men i framtiden får det allt bli nåt annat. Men det duger nu.



Skönt med lov, det behövs ibland.

2009-02-17 @ 22:08:09
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback