Måste plugga nu!

Motivationen för allt skolarbete ligger på noll. Önskar att jag bara kunde få illustrera, designa eller bara chilla hela dagarna. Men viktiga saker behöver göras, saker jag inte orkar med. Lovet nästa vecka kommer riktigt lägligt! Måste försöka komma igång, få tillbaka motivationen i alla fall. Bara lite till, några månader i alla fall!

Ska skriva klart ett arbete om El Salvador till på fredag, jag vet inte om jag ens kommit halvvägs, men jag har en början. En bra sådan. Och en ganska snygg layout, viktigt viktigt kan jag tycka!

Det jag helst skulle vilja göra är att ligga i sängen och titta på Gossip Girl. Har verkligen sölat ned mig i den serien totalt. Underbart! Vet itne vad det är som gör den så spännande och intressant, men det är väl allt som händer. Och de heta pojkarna. *Grr* Mumsa på dem vore inte helt fel, haha! Och det är inte bara killarnas utseende, utan även deras karaktärer, speciellt the naughty guys. Hihi, bara för att jag själv kan vara naughty?

Men nu ska jag se till att fortsätta plugga, och verkligen få saker och ting klara! Jag ska vara duktig ikväll!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback