Jag har helt enkelt inte orkat

Sitter här i skolan, denna vecka ska jag se till att gå hela veckan. Om jag inte blir sjukare förstås. För just nu är mina ögon svullna känns det som, tårfyllda och jag nyser hela tiden. Nästan är stor och röd och snorfylld för den som vill veta. Jag har alltså åkt på världens förkylning under helgen, något som känns mindre kul eftersom jag var borta från skolan och allt annat under nästan hela förra veckan.

Det är också anledningen till att jag inte bloggat på flera dagar. Jag har helt enkelt inte mått bra, inte haft något att skriva om och först och främst så har jag inte orkat! P.g.a många olika saker. Förra veckan var inte speciellt händelserik för mig, det var bara tisdagen och onsdagen då jag faktiskt gjorde något och under helgen hade jag det hur underbart som helst.

Men jag får väl skriva om vad som hände senare, kanske ikväll eller något. Har inte velat blogga också för att min laptop drabbats av något skitvirus, en trojan.. Så jag är lite less på det också, för jag får inte bort det heller. Men men, ska be Roger om hjälp ikväll.

Nu ska jag skriva lite tips om hur man kan söka jobb och så, egna erfarenheter.

Hur var er helg?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback