I'm so happy, I'm so glad...

tra-la-la, och så sjunger jag vidare på Merci-låten. Ska köpa en merciask med choklad till Roger hade jag tänkt. Roger, mammas sambo alltså, men det är för att jag äntligen lyckats få bort viruset. Med lite hjälp av Roger (läs; all hjälp av Roger) Så nu är min dator virusfri och går bättre än någonsin! Snacka om att jag är lättad över att viruset gick att få bort.

Efter många svordomar lyckades Roger faktiskt lösa problemet som vi båda inte förstod oss på. Så jaapps, nu kan jag sitta med min dator som vanligt igen. Tack och lov för det. Måste fixa över Gossip Girl avsnitten på laptopen, så jag kan kika vart jag än befinner mig med den. hihi, jag har blivit nersölad i serien. Lite segt, jag vet. Men missar jag ett enda avsnitt av en serie, så slutar jag kolla på den, jobbigt som faan men det är som en tvångstanke skulle jag kunna säga.

Men men, nog om allt sådant. Dags att sova, så jag kanske blir piggare imorgon.
Idag är min önskan... att min förkylning skulle släppa, så fort som möjligt. <3

Puss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vi hade också virus på datorn. Men brorsan formatera om den så nu funkar den bra igen.



Ha det gott

2009-02-11 @ 10:19:33
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback