Hade en underbar helg <3

I fredags kom älsklingen hit, det var också en av två dagar jag faktiskt var i skolan förra veckan. Men i alla fall, i fredags, blev lite mat-handling på ICA och sedan spenderade vi kvällen med mys, film och matlagning såklart. Lagade jättegod Chilikyckling med sås och bulgur. Myste med film, såg bl.a. Madagaskar 2 och Pineapple Express. Eller inte bland annat, utan det var de två filmerna vi såg.  Vi somnade fan tidigt också, hann inte se klart PE.

I lördags blev det också en mysdag med promenad i kalla Stigtomta, matlagning och annat mys. Då lagade vi något så gott som fläskfilé med potatisklyftor och ädelostsås. Lyxar vi eller vad? Sjuukt jävla gott och helt underbart mysigt hade vi.
Vi snacksade med morot- och gurkstavar tillsammans med dipp. Mumsfillibabba!

Somnade i famnen på Robin den kvällen också, men det var bara mysigt. Söndagen blev också mys och promenad, inte en så lång då. Lagade mat till familjen på kvällen, och det bästa var att Robin stannade kvar till idag.
Robin lagade mest maten igår, jag stod för efterrätten. Mat blev det pasta och köttfärssås by Robin mi amore! <3 Och efterrätten bestod av kladdkaka och gott kaffe.

Underbar helg har jag i alla fall haft, och jag längtar enormt tills jag får träffa älsklingen igen! Massa mys och puss på dig! <3

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Det låter verkligen som en underbar helg.

Hoppas att allt är bra annars.

kram

2009-02-09 @ 22:53:15
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback