Good morning sweeties <3

Har ni sovit gott? Jag sov rätt okej, förutom att jag fick som en gråtattack innan jag somnade.. Lite jobbigt, men jag kan ta det sedan. Annars sov jag gott bredvid min älskling, som somnade låångt innan jag hann somna.

Så nu sitter jag här i sängen, vaknade för en timme sedan ungefär, och Robin gör sig iordning för skolan. Jag åker hem idag också, och ska ha en mysig hemmakväll med mami, det var ett tag sedan.

Funderar på om jag kanske ska dra ut och fota lite också, eller inte funderar. JAG SKA, så jag kan lägga upp lite fina bilder här också. Btw när jag snackar om kamera, så vill inte min cam funka på datorn heller. Jag som ville fota vovven när han låg och sov med mig igår. Aja, får väl försöka fixa det när jag kommer hem.

Vad ska ni göra idag då?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback