Godnatt alla sötnosar <3

God natt allesammans, nu är det dags för mig att sova. Är så galet trött och jag ska upp hyffsat tidigt imorgon. Och så får jag lite skön sömn också. Och ajg kan ju säga att jag INTE ALLS ÄR AVUNDSJUK PÅ CARRO SOM ÅKER TILL LONDON IMORGON! Faan, jag vill ju också diit, jävla lyx!

Men imorgon får jag lön och så, och har redan bokat klipptid. Tyvärr har jag inte tid förrän 18 mars, så det är ju ett tag dit. Jag får helt enkelt vänta och vara snäll. Blir i alla fall en helt ny look, wooho.

Ska i alla fall sova nu, får bli en bra dag imorgon med, med skola, fika och träning. Känns bra.
Vad ska ni göra imorgon?
Puss puss, god natt och sov gott allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Underbart att ha bokat klipptid! Det är du värd :D



Ha det underbart här i Nyköping!

Massa kramar till dig <3

2009-02-25 @ 05:59:21
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback