God morgon söndag?

Oj, på något konstigt sätt känns det inte som att det är söndag idag, jag tyckte gårdagen kändes som en söndag, då jag jobbade extra länge. Idag blir det också jobb, från 10.30-18. Men det säger bara katching i plånboken nu!

Vaknade för ungefär två timmar sedan, eller jag snoozade en halvtimme, så det kanske inte räknas? Jag orkade inte heller skriva igår när jag kom hem , var alldeles för trött. Så pass att jag höll på att somna framför datorn, då är det ju riktigt illa! Men jag satt lite framför datorn, fixade med låtar till mammas mobil och sedan la jag mig i soffan och kollade tv, fanns fan inget bra på tv igår och jag somnade tillslut i mammas knä.

Så jag beslutade mig för att gå och lägga mig, tyckte att det blivit för sent, men ändå sätter jag igång ett avsnitt av Gossip Girl. I'm addicted! Underbart braaaa. <3 Köpa boxarna tror jag.

Hm, ska iväg till jobbet om ungefär en halvtimme, hoppas på en lugn dag, för gårdagen var allt annat än lugn.
Stressa, stressa, stressa! Men söndagar brukar vara lugna, förutom när vi öppnar, då kommer alla som inte har någon frukost.

Vad ska ni göra idag då? Denna soligt sköna söndag? Och vad händer i veckan, har ni lov som jag?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback