God eftermiddag får jag väl säga!

Jag vaknade egentligen för ungefär två timmar sedan, lite mer kanske. Men det var skönt, för det är första gången jag fick sova ut under det här lovet. Men det har inte gjort så mycket egentligen, var bara helgen jag önskade att jag hade fått sova ut. Annars har jag varit uppe med älsklingen och ätit frukost, vilket är mysigt.

Har hittills ätit en stor och god frukost, sedan kom mamma hem så då har jag hunnit med lite fika också. Ligger fortfarande i soffan, men borde ta och duscha och börja göra mig iordning, eftersom jag ska åka om fyra timmar och jag ville hinna städa rummet också.

Grattis till Emelie som fyller 19 år idag! Det är henne vi ska iväg och fira. Blir ingen krogenrunda för mig, vill spara mina pengar och jaa det känns som sagt lite B att dra ut en torsdag. Hade varit annorlunda om det varit studentfest, vilket det inte är idag.

Men det kanske är dags att göra sig iordning nu? Dagens i-landsproblem är vad jag ska ha på mig ikväll bara?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback