För att inte försova mig igen...

så kanske jag borde lägga mig nu. Bara dags att släcka ned och göra sig iordning. Sedan ska jag hoppa i säng. Känner mig faktiskt trött, även fast jag sov tolv timmar inatt. Alltså betyder det att både jag och min kropp behövde sömnen för att orka. Så jag kanske blir piggare och gladare nu? Jag får i alla fall hoppas.

Har försökt plugga idag också, men jag kan verkligen inte! Kommer inte till ro eller något, det är sjuukt jobbigt. Blir bara arg på mig själv för att jag inte kommer till ro och arbetet måste ju fan vara inlämnat på fredag. Tur att jag slutar tidigt på torsdagen också. Och är ledig på onsdag. Då blir det träning, plugga och sedan Mittwoch. Får väl försöka lite imorgon också, när jag har tid, på hålet kanske?

Aja, dags att sova, för nu blev jag riktigt trött.
Hoppas ni haft en bra dag och sov gott!

Pusspuuss

Kommentarer
Postat av: AnnaaHonDen

Hej tjejen det går inte att kommentera dina två översta inlägg.. Jag kunde inte det i af :S Kanske bara är min dator det är fel på..



svar: Jo det är fett jobbigt.. Kommer ihåg när det var årets tv-tittare.. det var flera program som jag inte kände igen för att de va på trean o femman.. det är där allting händer :(

2009-02-03 @ 16:54:42
URL: http://annamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback