En mysig kväll med morötter och dipp

Kom hem idag runt fyra någon gång, fick skjuts hem från tåget av mormor och morfar. Något som var riktigt trevligt eftersom de skulle stanna över på middag och fika. Tyvärr var jag inte speciellt social men det är för att jag varit så galet jävla trött ikväll, vet inte vad det är?!

Och nu sitter jag här, efter en mysig kväll och kollar på Scrubs.
Kvällen bestod av middag, fika och mysprat med mormor och morfar och med mamma. Sedan när de hade åkt så fixade jag morötter och gurka och dipp, till mig och mamma eftersom Grey's Anatomy började igen idag.

Fast... jag förstår inte riktigt serien längre. T.ex. Vad gör Denny där och hur kommer han dit? Gaaah, den börjar bli krånglig och sådär typisk. Då de håller på att jaga fram och tillbaka och massa. Hm, tacka vet jag Gossip Girl, haha. Neej, men är det någon som förstår serien idag, känns som att man har missat massor, även fast jag sett alla avsnitt.

Men jag funderar på att lägga mig och kolla på Gossip Girl nu, eller efter avsnittet med Scrubs i alla fall.
Imorgon ska jag sova ut länge som faaan, hari nte gjort det under hela lovet. sedan blir det fest eller något, vi får se.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en myskväll !

Tittar du ngt på two and a half men? :)

2009-02-18 @ 23:10:21
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Sara

aa :)

Jadu, ja är besatt av Andra Avenyn.. det är väl de ja tittar på & two and a half men ^^

2009-02-19 @ 02:02:35
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback