Dröm sött gott folk.

Sitter här ännu en gång, ska egentligen bara ladda över de första avsnitten från Gossip Girl till ett USB-minne. Har ju fixat första säsongen nu och jag tänkte lägga mig i sängen och kolla via laptopen. Får hoppas bara att viruset inte sprider sig, måste se till att bli av med det så fort som möjligt!

Skulle kolla på RAW förut också, eftersom Johan Glans skulle vara med. Men var så sjukt jävla trött, att jag somnade innan det ens hade börjat. Så i soffan låg jag, helt utslagen, men vaknade faktiskt precis då Glans körde sitt. Fast var inte så kul som jag trodde, han brukar vara roligare. Eller så var jag bara alldeles för trött för att förstå.

Men nu har jag skickat över filerna på USB-minner, och det är klart. Så jag ska väl lägga mig då, inte för att jag tror att jag kommer hinna se så mycket, men något avsnitt kanske.

Hoppas ni haft en bra dag och att alla sjuka kryar på sig och så, det ska jag ta och göra i alla fall.
Pusspuss, sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback