Det blev en tidig kväll

Är hemma redan, och har varit hemma i ca en timme nu. Känns rätt skönt faktiskt, pallade inte komma hem allt för sent eller så heller, hadei nte kommit hem annars eftersom det inte går några bussar.

Just nu sitter jag och kollar ett väldigt intressant parti av Texas Hold'em på TV4 sport. Skitintressant och jag blir jättesugen på att lira själv. Ska kanske se till så att vi lirar imorgon kväll, hemma hos paapi. Brukar vara jag som vinner, men vi får väl se. hihi.

Kvällen var lugn, var iväg hos födelsedagsbarnet Emelie. Blev mycket prat och skratt. Trevligt att träffa folket och sådär. Två och en halv timme senare så for jag och Caarro hem igen, eftersom vi annars inte skulle komma hem. Men som sagt, det var väl trevligt.

Ska väl lägga mig snart, men nu fastnade jag i kortspelet på TV. Så det kanske blir senare, när jag har sett hur det går. Åker till tälje imorgon eftermiddag också, myspys. Ska träffa älsklingen, fira papi som fyller på måndag. Äta Thai-mat och massa annat trevligt.

Vad ska ni hitta på i helgen?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback