Dåligt av mig...

Sitter hemma nu, har ont i kroppen och förkylningen har blivit värre. Kanske början till influensa? Eftersom Roger hade influensa förra veckan och jag har väl bliivit smått smittad av honom. Men jaa, inget allvarligt är det väl egentligen, kommer till skolan imorgon och så. Det enda som är pinsamt är liksom att jag råkade försova mig.. alldeles för länge! Och jag har sovit tolv timmar inatt, så jag vaknade inte förrän runt 12.

Lite pinsamt och dåligt av mig, jag vet.. Och det gjorde att jag inte åkte in till skolan. Får ta en hemma-dag idag istället, plugga och städa massor. Skäms lite över det faktiskt, men jag kanske behövde sömnen? Har inte sovit så länge på ett bra tag, och min kropp skriker jämt av sömn, så det kanske bara var bra?

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det till att råplugga Geografi, och städa lite här hemma. Ska försöka ta och baka något också. Fast jaa, ta det viktiga först och det är att plugga och städa.

Ikväll går det en bra film också, Casanova, eller jag vet inte om den är bra eftersom jag inte sett den. Men nu var det skrivet tillräckligt, för jag måste verkligen gå.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Men visst är det skönt att få sova ut ibland

2009-02-02 @ 15:41:22
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

åå tack så otroligt mycket, va roligt att du gillar den =)



Du har fri tillgång att lägga upp den el sprida vidare...all reklam jag kan få är bra. =)

Hoppas att nån som gillar det och vågar sattsa på mig ska ge mig en chans en dag.



/ Sanna

2009-02-02 @ 17:27:08
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback