Vad har hänt med mig?

Aldrig tidigare har jag varit så positiv till julen, jag sitter och kollar efter inspiration till juldekorationer osv som vilken jultokig som helst! Jag har inte heller varit så förtjust i vintern överhuvudtaget, det är kallt, det snöar och är mörkt hela tiden. Jaa ni vet det där typiska. MEN(!) idag gick jag och bara njöt av att det snöade så mycket, vilket jag gjort hela veckan.

Som idag t.ex. var vi i samhällets lilla blomsterbutik och jag httade en massa fina pysselsaker och jag såg framför mig en massa saker som jag skulle vilja göra. Så nu väntar jag på lönen så jag kan köpa lite småsaker att pyssla med. Ska göra fina korgar/fat med hyacinter bl.a. Jag som aldrig gjort ett blomarrangemang tidigare, så vi får se hur det går!?

Jaja, kika på film nu då innan jag somnar i soffan, ät tokigt trött.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback