To Norrköping we go

God förmiddag på er söta läsare! Nu är det dags för mig att åka ned till Norrköping för att fixa det sista med julklapparna, eller familjen ska göra det. Själv blir det mer att jag strosar runt och fönstershoppar. Trevligt det med! Alla mina julklappar är inte klara, har köpt en och ska köpa en till , resten ska jag faktiskt ta och göra själv. Och då är det mesta färdigt. Småpyssel blir det väl imorgon med inslagning och så vidare.

Men jaa, nu måste jag faktiskt åka, så jag skriver lite mobilbloggs-inlägg under dagen och sedan när jag kommer hem. Då ska jag ta och fota det jag gjorde igår, mumsens!

Pusspuss och ha en toppendag, det ska jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback