sova lite tidigare

Nu ska jag lägga mig, vilket är lite tidigare än igår faktiskt! Känner att jag börjar bli trött nu och då är det väl lika bra att lägga sig. Var i och försig trött vid tio tiden, men sedan piggnade jag på mig och har fixat med datorn istället och hittat lite jobbannonser som jag ska söka till imorgon.

Upp tidigt också är tanken, börja dagen med ett antal höftböj, koka kola och kanske fixa lite tryfflar om jag har ingredienser så det räcker? Ut och fota i snön och sedan får jag se om jag åker in till stan under dagen. Måste förbi arbetsförmedlingen någon dag också, så det kanske blir imorgon!

Så dags att sova nu kanske? Ska se till att vakna vid åtta imorgon, önska mig lycka till!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Martina

Ah jo det har jag :)

2009-12-15 @ 02:42:08
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback