Myspys feelings

Ååh det är så underbart, snön faller så vackert och jag har inte känt mig såhär mysigt glad på väldigt länge under vinterhalvåret och över julen överhuvudtaget. Så idag ska jag ut och fota. Fast just nu är jag klädd i fjällen-mys-kläder och ska göra ett par höftböjare. Sätta på skön musik först!

Sedan skriva en inköpslista och dra ned till affären och inhandla allt jag behöver för julpysslet. Ååh, även fast kroppen gör ont och jag sover dåligt om nätterna känner jag mig så glad!

Ska ut på en liten fotorunda sedan också, kan jag göra när lillebror kommer hem om han ska åka pulka eller så, kul kul! Lär väl snöa hela dagen, ser i alla fall ut som det nu.

Jaja, ett par höftböj då!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback