Ligga i sängen och lyssna på radio

Nu skaj ag krypa ned i sängen, tidigare än på länge. Men tänkte att jag tar med mig boken jag läser förtillfället och sedan lyssnar på Ametist som sitter med kontrollspakarna i Musikhjälpen. Mysigt mysigt.

Imorgon blir det 100 sit-ups, mysig frukost med varm choklad och grädde och så blev jag konstigt nog sugen på gröt...? Jag som annars aldrig äter gröt, haha. Måste vara mina julfeelings som av någon konstig anledning kommit till mig igen. Ååh vad det är underbart med snö!

Mamma kom med en rolig idé idag också, hon ville ut och ha snöbollskrig imorgon. Så det blir väl att jag sätter på mig skidkläderna, tjocka vantar, mössa och bra skor. Sedan ut i snön och busa! Fota lite ska jag också göra.

God natt på er allesammans, hoppas ni haft en mysig dag.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback