Jobb, jobb, jobb, jobb

Nu är det dags för sängen, måste sova eftersom jag jobbar hela dagen imorgon. 10-20.15, tjingeling vad jag är glad för den tiden, faktiskt! Då har jag något att göra också.

Skickade precis in en jobbansökan som jag hittade nyss också. Ett mysigt lunchställe i sthlm, så jag får se hur det går med det. Jag håller tummarna i alla fall! Ska skicka runt till lite andra ställen också. Men först sova!

Blir jobb imorgon, ett minijobb på torsdag, Sofismode julmingelkväll på torsdag också. Jobba lite till på fredag och sedan utgång i sthlm på kvällen, häärligt!  Vad som händer resten av helgen har jag ingen aning om. Men jag lär hitta på något bus ändå.

Sov gott med er nu!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback