Hej underbara söndag

god morgon på er!  Hoppas ni har haft en mysig julhelg, min har varit helt okej med mycket jobb därav inget bloggande. Jobbar om 20 minuter också, så jag ska väl börja knalla iväg nu hade jag tänkt.

Igår var det en mysig kväll i Sofias tecken, födelsedagsfirande på ett uteställe med god mat, dricka och mysigt sällskap. Sedan fortsatte vi vidare till Tellus för att dansa under natten, men jag åkte tidigt. Jobb idag och så hade jag fixat med en trevlig sovplats + huvudvärken som satt i hela kvällen.

Men det var riktigt trevligt igår i alla fall, få träffa massa igen som man inte sett sedan i somras. I like that! Så nu ska jag väl kila ned till jobbet och jobba till 18.15 ikväll.

Dagen började underbart , men hade gärna fått fortsätta så.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback