Det där med rim

har ställt upp i två tävlingar på nätet nu, en tävling på Kattis & co där man kunde vinna grymt smink från Make-up store och en på IKEA. Den förstnämnda tävlingen var man tvungen att rimma till och den andra så gjorde jag ett rim som motivation. Kommer dock inte ihåg rimmet för IKEA reklamen, men det var grymt i alla fall!

Och det där med rim, det är nog lite min grej. Haha, tycker jag fick till rimmet om sminket i alla fall, eller vad säger ni?

Med ett vackert sminkset jag kan vinna,
kan jag till nyår bli en uppiffad kvinna.
Med ögonskugga, nagellack och glitter,
firar vi med champange och lite fnitter.
Hur bra vi än mår, blir 2010 ett toppen år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback