Dan före Doppare dan!

God eftermiddag gott folk! Hoppas ni alla mår bra och att det pirrar lite extra av julkänslorna och vintern. Det gör det faktiskt för mig, tro det eller ej.

Idag har jag hittills hunnit med att göra wienernougat och gymmat. Så nu blir det en svän till Nyköpings stad för att bara följa med egentligen. Och när jag kommer hem fortsätter julstöket, då är det knäck och lite mer chokladkola kvar. Sedan ska jag städa resten av kvällen. Vill ju ha det till en hög myspys-faktor i mitt rum.

Ilskan från igår har lagt sig, så det känns skönt. Idag är jag pigg och glad igen, med en aning av spänningshuvudvärk. Men det går över, tack och lov.

Jaja, göra sig iordning och sedan åka till stan!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback