2:a december

Frosten har börjat glittra nu i morgonsolen. Skulle vilja sätta på mig riktigt tjocka kläder, krypa ned i myshalsduken virad runt halsen och gå ut och fota lite. Men det har jag tyvärr inte tid med just nu, för om en halvtimme ska jag vara på jobbet och jag borde göra mig iordning nu. Men är det frost imorgon, vilket jag tror då det ska vara minus två grader inatt, så ska jag ut imorgonbitti innan jag tar min in till stan.

Igår kollade jag lite om halkan och så, tycker det är dags, då jag kört bil nu sedan jag var 16 år... Känns vääldigt segt att jag faktiskt inte har tagit körkortet än när jag hade kunnat göra det när jag fyllde 18. Aja, det är dags nu  ialla fall och nu ska jag ta och boka halkan så fort som möjligt.

Vad händer den 2:a december då? Jag ska jobba som sagt, mellan 10 och 20.15, så det blir en rätt lång dag. Men men, det blir bra vilket som. Ikväll ska jag nog ta och skriva fler personliga brev och söka ännu fler jobb. Jag håller tummarna för mig själv!

Ni får ha en fin decemberdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback