Vackert armband.

Gjorde också ett armband som jag ska sälja till en kompis, men jag tyckte om det så
mycket så jag får se hur det blir. Sedan har hon ändå inte svarat än och tagit emot bilden på
armbandet och sagt vad hon tycker. Så det verkar som att jag får behålla det.

 

Ska beställa fler liknande berlocker och göra fler sådana.
Sedan kan ni läsare göra beställningar också om ni vill. Bara att mejla mig på [email protected]
skriva vilken färg ni skulle vilja ha, guld eller silver och om ni vill ha någon speciell berlock.
Får väl ta och fota mina nuvarande berlocker så ni ser vad det finns att välja på.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar dom? vart köper du berlocker/armband? maila mig :)

2009-08-11 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback