Stockholms universitet idag

God eftermiddag på er alla!

idag har jag hunnit gå på stan lite, mer än så har det inte blivit hittills.
Men var ju tvungen att äta brunch och då passade det perfekt att äta då älsklingen
hade lunch. Blev en stor och mysig sallad, riktigt gott.

Så nu ska jag ta det lugnt innan jag måste bege mig mot Stockholm och
Stockholms Universitet. Spännande ska det bli och jag tror att kursen verkligen kommer
att vara intressant och givande för mig.

Börjar ikväll kl. 18 och slutar kl. 21.00, sedan är det bara att ta tåget hem igen. Blir nog lite
skönare imorgon, då jag börjar och slutar tidigare. Men sedan kommer jag ju också att vänja
mig vid att plugga sådär, så då kommer det gå bra. Skönt också med att inte ha skola förrän
sådär sent, för då hinner man plugga på förmiddagarna också och utnyttja all den tiden!

Nu hade jag tänkte spela och äta lite innan jag måste åka iväg.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback